Uitleg hoe je kunt Chatten met de Helpdesk van iGer ICT Services voor snel antwoorden op al je vragen.
Chatten met iGer
Indien de Helpdesk beschikbaar is voor een Chat verschijnt linksonder op deze website een groene cirkel met een Ballonnetje of met een Envelopje.
Het groene Envelopje
Het groene Envelopje betekent:
- De Helpdesk is nu even niet online.
- Indien je op een ander tijdstip een chat wenst kun je via Contact een bericht sturen.
- Zet in je e-mail dat je wilt chatten.
- Je krijgt van de Helpdesk een bevestiging via e-mail indien je een Chat afspraak hebt.
- Ga op de afgesproken tijd naar deze website en klik linksonderin op het groene Ballonnetje.
Het groene Ballonnetje
Het groene Ballonetje betekent:
- De Helpdesk is nu online.
- Klik op het groene Ballonnetje.
- Vul je Naam en E-mailadres in zodat de Helpdesk weet met wie er wordt gechat.
- Onder Uw vraag typ je je bericht.
- Vink de Voorwaarden aan bij Ik accepteer dat ....
- Klik op Start de Chat.
- De Helpdesk gaat nu op zoek naar een vrije medewerk(st)er.
- Bovenaan staat eventueel de verwachtte wachttijd totdat je kunt chatten.
- Indien een medewerk(st)er de chat aanneemt zal hij/zij je tekst kunnen lezen en beantwoorden.
- Het antwoord van de Helpdesk verschijnt in jouw scherm, en je kunt weer je antwoord typen.
- Nadat je weer iets typt klik je op Enter op je toestenbord.