Logo iGer.nl Services

Chatten met de Helpdesk

Als je snel antwoorden wenst op je vragen kun je Chatten met de Helpdesk. Hieronder lees je hoe je dat kunt doen:


x
Beschikbaar
x
Bezet

Hoe kun je chatten met iGer

Indien de Helpdesk beschikbaar is voor een Chat, verschijnt linksonder een groen ballonnetje.

  1. Indien er links onderin een groen ballonetje staat:
    Kijk of de Helpdesk op dit moment vrij is voor een chat (zie wat voor een soort ballonetje er staat).
  2. Indien "Bezet" of als je op een ander tijdstip een chat wenst:
    Stuur een e-mail met een verzoek naar de Helpdesk hoe laat je wilt chatten.
    • Zet in je e-mail dat je wilt chatten en geef aan via Dag en Tijd wanneer je wenst te chatten.
    • Je krijgt van de Helpdesk een bevestiging via e-mail, indien je een Chat afspraak hebt.
  3. Ga op de afgesproken tijd naar: Helpdesk en klik op het groene ballonnetje.

Indien Beschikbaar

  1. Als iGer ONLINE is staat er links onderaan alle pagina's een Groen Rondje (met wit ballonnetje).
  2. Klik daarop.
  3. Vul even je naam en e-mailadres in zodat de Helpdesk weet met wie er wordt gechat.
  4. Klik op [ Start Chat ].
  5. Daarna: Onderin zie je staan "Type iets om te beginnen".
  6. Type op die plek iets in het vakje en klik op je toetsenbord op [ Enter ].
  7. De Helpdesk zal dan je tekst kunnen lezen en je beantwoorden.
  8. Het antwoord van de Helpdesk verschijnt in jouw scherm, en je kunt weer je antwoord typen.

Indien Bezet

  1. Als iGer Offline of Bezet is staat er links onderaan alle pagina's een Groen Rondje (met wit envelopje).
  2. Klik daarop.
  3. Je kunt nu een berichtje achterlaten.