Logo iGer.nl Services

Inloggegevens vergeten?

Indien je iGer Services ontvangt heb je in het begin van de Services Inloggegevens toegestuurd gekregen via een gecodeerde ProtonMail.

Het kan zijn dat je de Inloggegevens vergeten bent, niet hebt opgeslagen of niet meer kunt vinden.

Je hebt je Inloggegevens nodig voor o.a. Mijn iGer met al je gegevens, voor Mijn Tickets zodat je hulpvragen kunt stellen en voor het inloggen op je CMS Website.

  • Vanwege veiligheid: Bij alle locaties waarop je kunt inloggen, kun je alleen inloggen met je Gebruikersnaam en Wachtwoord. Dus niet met je e-mailadres. Ook niet als er staat dat dit wel kan.

Opnieuw aanvragen

De Inloggegevens kunnen niet via normale e-mail naar je worden opgestuurd omdat onbeveilgde verstuurde e-mails gelezen kunnen worden door derden. Derhalve dien je de volgende procedure te volgen:

Je dient de Helpdesk een e-mail te sturen vanaf je e-mailadres wat gekoppeld is aan je iGer Account. Dus het e-mailadres wat je hebt opgegeven bij het begin van de Services. Of het e-mailadres wat je later officieel via de Helpdesk hebt laten veranderen binnen je iGer Account.

In deze e-mail vermeld je (ter verificatie):

  • Je Voor- en Achternaam.
  • Je officiele e-mailadres.

Deze e-mail stuur je naar  

En daarna?

De Inloggegevens worden alleen verstuurd door de Heldesk:

Hoe je een ProtonMail kunt openen kun je lezen op ProtonMail openen.