Logo iGer.nl Services

Ticket Systeem

Het door iGer zelf ontwikkelde Ticket Systeem is zeer gebruiksvriendelijk en niet afhankelijk van derden en updates. Het systeem is speciaal ontwikkeld voor Deelnemers die extra wensen hebben bij de communicatie met de Helpdesk.

Inloggen

Je kunt op de volgende manieren inloggen op je Mijn Tickets:

  1. Op de pagina: Login - Mijn Tickets.
  2. Door hierboven in het blauwe menu onder Login ▾ te kiezen voor Login - Mijn Tickets

Bij het inloggen dien je je Gebruikersnaam en Wachtwoord in te vullen.

iGer.nl - Mijn Tickets - Inlogscherm

Mijn Tickets - Inlogscherm

x

Als alles goed is gegaan, ben je op je Mijn Tickets pagina aangekomen met het rode slotje.

De link van je Mijn Tickets kun je het beste opslaan binnen de bladwijzers van je browser.

Hoe een reactie plaatsen?

  • Je dient Ingelogd te zijn.
  • Klik eerst bovenin op het desbetreffende Onderwerp, waarin je een reactie wenst te plaatsen.
  • Indien je het niet weet of je Onderwerp er niet tussen staat, plaats je het bericht in "Algemeen".
  • Indien je een Hulpvraag stelt:
    • Omschrijf je hulpvraag zo uitgebreid mogelijk. Dus omschrijf zo veel mogelijk details, zoals:
      • Welke website betreft het.
      • Welk menu bedoel je. Het Bovenste of he Rechter menu?
      • Welke tekst moet er verwijderd worden?
  • Indien je afbeeldingen of andere bestanden wilt bijvoegen:
    • Klik je bovenaaan op de link: [Upload Map].
    • Binnen het nieuwe venster klik je rechts boven op [Uploaden].
    • Kies 1 of meerdere bestand(en) die je wilt toevoegen aan je bericht.
    • Indien het op een FotoShow gaat (zoals 100 foto's), plaats je de afbeeldingen eerst in een .zip bestand.
    • Schrijf in je bericht (Ticket) dat je een bestand in je Upload Map hebt gezet en wat de Webmaster met dit bestand dient te doen.
  • Bij alles klaar, klik je onder het bericht op [Versturen].
  • Je verstuurde Ticket zal binnen je Ticket Map pas verschijnen nadat je Webmaster je Ticket heeft aangenomen.
  • De Webmaster zal binnen je gekozen Map een antwoord plaatsen.
  • Je krijgt bij een antwoord altijd een Notificatie per e-mail.

De voordelen van het Ticket Systeem

  • Indien de e-mail van de deelnemers niet meer werkt kan de deelnemer evengoed support krijgen.
  • De deelnemer is niet afhankelijk van zijn eigen (niet functionerende) e-mailadres en kan overal op de wereld Inloggen.
  • Het Systeem is veel veiliger want de inhoud van de privacy gevoelige berichten worden niet opgeslagen in een database.
  • In het Ticket Systeem staan al alle vragen en antwoorden geordend bij elkaar.
  • De deelnemer kan via e-mail Notificaties verkrijgen voor belangrijke Onderwerpen.
  • Deelnemers kunnen binnen hun eigen e-mail vaak niet eerder gestelde vragen en antwoorden terugvinden. In het Ticket Systeem staan alle vragen en antwoorden geordend bij elkaar.
  • De deelnemer kan aangeven of anderen (zoals de partner) toegang hebben tot zijn Map.

Snelle Links