Logo iGer.nl Services

Contact

Klik op bovenstaande e-mailadres voor binnen 24 uur antwoord.



Helpdesk

Helpdesk doorgaans online van maandag t/m zondag van:

  • 09:00 tot 13:00 uur.
  • 15:30 tot 17:45 uur.
  • 19:30 tot 21:45 uur.

E-Mail

Je kunt op bovenstaande e-mailadres klikken. Je krijgt altijd snel antwoord. Doorgaans binnen enkele minuten als de Helpdesk online is. Het e‑mailadres staat bovenaan deze pagina in de blauwe balk.

Chatten

Indien de Helpdesk beschikbaar is voor een Chat, verschijnt linksonder een groen ballonnetje.

Indien de Helpdesk bezet of niet beschikbaar is, kun je een e-mail sturen met het verzoek om te chatten (met het gewenste tijdstip). Indien je een chatafspraak hebt ontvang je een bevestiging via e-mail.

Meer info op: Chatten.

x
Beschikbaar
x
Bezet

Skypen

  • Indien je de Helpdesk een e-mail stuurt met het verzoek om te Skypen zal de helpdesk de Skype mogelijkheid aanzetten op de afgesproken tijd.
  • Stuur in je e-mail ook even je Skype ID mee of je Skype naam.
  • Indien je een Skype afspraak hebt, ontvang je een bevestiging via e-mail met daarin het Skype adres waarop je met de Helpdesk kunt Skypen.

Telefoon

  • Indien je de Helpdesk een e-mail stuurt met het verzoek om te bellen zal de helpdesk telefoon aanstaan op de afgesproken tijd.
  • Indien je een bel afspraak hebt, ontvang je een bevestiging via e-mail met daarin het telefoonnummer waarop je de Helpdesk kunt bellen.

Hulp op Afstand

Via Remote Hulp zoals AnyDesk kan de Helpdesk je helpen om problemen op je computer te lossen. De Helpdesk zal dan (alleen met jouw toestemming) een beveiligde verbinding opzetten naar je computer. Je kunt dan meekijken op je eigen scherm hoe de problemen worden opgelost.

Daarvoor dien je de Helpdesk een e-mail te sturen met het gewenste tijdstip. Indien je een Remote afspraak hebt, ontvang je een bevestiging via e-mail met daarin aanwijzingen.

Met info op: Remote Hulp.

Bezoek aan Huis

Voor bepaalde werkzaamheden kan het handig zijn als je thuis hulp krijgt van iGer zoals:

  • Het opschonen, vernieuwen en onderhouden van je computer.
  • Het instellen en instrueren van je CMS Website zodat je optimaal van je website gebruik kunt maken.

Daarvoor wordt een reisvergoeding gevraagd. Zie Kosten.

Werkzaamheden

De mutatie- en onderhoudswerkzaamheden worden doorgaans tussen 09:00 en 22:00 uur verricht. Om de Server of websites niet te belasten worden sommige werkzaamheden 's-nachts verricht, zoals het upgraden van een server.