Logo iGer.nl Services

Contact


Helpdesk

Deelnemers dienen voor support via het Ticket Systeem contact op te nemen.

Gasten kunnen contact opnemen via E-mail sturen.
Guests can contact us at Sent Email.

Chatten

Indien de Helpdesk Chat op AAN staat, verschijnt linksonder een groen ballonnetje.

x
Beschikbaar
x
Bezet

Indien de Helpdesk bezet of niet beschikbaar is, kun je een bericht sturen met het verzoek om te chatten (met het gewenste tijdstip). Indien je een chatafspraak hebt ontvang je een bevestiging.

Meer info op: Chatten.

Telefoon

Je kunt ook bellen met de Helpdesk:

  • Stuur de Helpdesk een verzoek om te bellen via het Ticket Systeem of via E-mail sturen.
    • Geef voorkeur datums en tijdstippen door.
  • Indien je een bel afspraak hebt ontvang je via e-mail een bevestiging met de datum en het tijdstip en het telefoonnummer waarop je de Helpdesk kunt bellen. Je wordt dan meteen (zonder te wachten) geholpen.

Hulp op Afstand

Via Hulp op Afstand (ofwel Remote Hulp) kan de Helpdesk je helpen om problemen op je computer te lossen. De Helpdesk zal dan (alleen met jouw toestemming) een beveiligde verbinding opzetten naar je computer. Je kunt dan meekijken op je eigen scherm hoe de problemen worden opgelost.

  • Stuur de Helpdesk een verzoek voor "Hulp op Afstand" via het Ticket Systeem of via E-mail sturen.
    • Geef voorkeur datums en tijdstippen door.
  • Indien je een afspraak hebt ontvang je via e-mail een bevestiging met de datum en het tijdstip en het telefoonnummer waarop je de Helpdesk kunt bellen om de beveiligingscode door te geven. Je wordt dan meteen (zonder te wachten) geholpen.

Meer info op: Remote Hulp.

Bezoek aan Huis

Voor bepaalde werkzaamheden kan het handig zijn als je thuis hulp krijgt van iGer zoals:

  • Het opschonen, vernieuwen en onderhouden van je computer.
  • Het instellen en instrueren van je CMS Website zodat je optimaal van je website gebruik kunt maken.

Daarvoor wordt een reisvergoeding gevraagd. Zie Kosten x.

Werkzaamheden

De mutatie- en onderhoudswerkzaamheden worden doorgaans tussen 09:00 en 22:00 uur verricht. Om de Websites niet te belasten wordt Groot Onderhoud alleen 's-nachts verricht, zoals het upgraden van een server.


Locatie