Logo iGer.nl Services

Contact

24 uurs Support

Deelnemers dienen voor snel en adequaat support via het Ticket Systeem contact op te nemen.

Gasten kunnen via     contact opnemen.

Chatten

Indien de Helpdesk Chat AAN staat, verschijnt linksonder een groen ballonnetje.

x
Beschikbaar
x
Bezet

Indien de Helpdesk bezet of niet beschikbaar is, kun je een bericht sturen met het verzoek om te chatten (met het gewenste tijdstip). Indien je een chatafspraak hebt ontvang je een bevestiging.

Meer info op: Chatten.

Telefoon

  • Indien je de Helpdesk een bericht stuurt met het verzoek om te kunnen bellen naar de Helpdesk, zal de telefoon van de Helpdesk aanstaan op de afgesproken tijd.
  • Indien je een bel afspraak hebt, ontvang je een bevestiging met daarin het telefoonnummer waarop je de Helpdesk kunt bellen.

Hulp op Afstand

Via Remote Hulp zoals AnyDesk kan de Helpdesk je helpen om problemen op je computer te lossen. De Helpdesk zal dan (alleen met jouw toestemming) een beveiligde verbinding opzetten naar je computer. Je kunt dan meekijken op je eigen scherm hoe de problemen worden opgelost.

Daarvoor dien je de Helpdesk een bericht te sturen met het gewenste tijdstip. Indien je een Remote afspraak hebt, ontvang je een bevestiging met daarin aanwijzingen.

Met info op: Remote Hulp.

Bezoek aan Huis

Voor bepaalde werkzaamheden kan het handig zijn als je thuis hulp krijgt van iGer zoals:

  • Het opschonen, vernieuwen en onderhouden van je computer.
  • Het instellen en instrueren van je CMS Website zodat je optimaal van je website gebruik kunt maken.

Daarvoor wordt een reisvergoeding gevraagd. Zie Kosten.

Werkzaamheden

De mutatie- en onderhoudswerkzaamheden worden doorgaans tussen 09:00 en 22:00 uur verricht. Om de Websites niet te belasten wordt Groot Onderhoud alleen 's-nachts verricht, zoals het upgraden van een server.


Locatie