Logo iGer.nl Services

Notificaties

Je kunt via e-mail Notificaties ontvangen zodat je meteen op de hoogte blijft van de meest belangrijke informatie.

Wat zijn Notificaties?

Notificaties ontvang je via de e-mail indien deze AAN staan op een bepaald Onderwerp.

Of Notificaties voor jou   AAN   of   UIT   staan kun je zien binnen je eigen Mijn iGer pagina.

AAN of UIT zetten

Je kunt Notificaties Aan of Uit laten zetten door je keuze door te geven aan je Webmaster, als volgt:

  • Ga naar je Mijn Tickets
  • Geef je verzoek door aan je Webmaster.
    • Vermeld om welk soort Notificatie het gaat en of het op AAN of UIT moet staan.


Hieronder staan de beschikbare groepen waarop je Notificaties kunt ontvangen:

Groepen

Notificaties - Tickets

Je krijgt direct een e-mail indien er een nieuw bericht of antwoord klaar staat binnen je eigen Ticket Systeem.

  • Deze Notificaties staan standaard op:  AAN en kunnen niet op UIT gezet worden.
  • In de ontvangen Notificatie staat een link waarop je kunt klikken zodat je direct naar het bericht gaat.
  • Het Ticket Systeem kan zien of jij je bericht hebt gelezen.
    • Indien je na een bepaalde tijd nog steeds niet het Ticket hebt gelezen, krijg je opnieuw een Notificatie via e-mail.

Notificaties - Mededelingen - Nieuwsbrief

Soms zijn er vanuit iGer mededelingen die als Deelnemer belangrijk voor je kunnen zijn. Het overzicht van de laatste meldingen kun je vinden op Mededelingen.

  • Bij   AAN   krijgt je een e-mail als er een nieuwe mededeling is geplaatst.

Notificaties - Groot Onderhoud

Indien er uitzonderlijk Groot Onderhoud aan de Servers dient te geschieden zal dit plaats vinden tussen 23:59 en 06:00 uur om overdag de websites niet te belasten. Het wordt gemeld op de pagina Groot Onderhoud.

Dit Groot Onderhoud kan betekenen dat de door jou gemaakte veranderingen aan je website(s) tijdens deze uren weliswaar niet worden opgeslagen.

  • Bij   AAN   krijg je een e-mail bij de Vooraankondiging en Het Einde van het Groot Onderhoud.